Skoltisdag.

Godmorgon eller god förmiddag, vad det nu är. Tisdag vilket innebär skoldag, ska bege mig in till stan vid 12 och sitta i en skolbänk hela eftermiddagen, det ska bli kul tror jag, det är i varje fall nödvändigt då det just nu inte går så fort fram med mitt uppsatsskrivande, sjukligt frustrerande.

Bortsett ifrån det så har min underbara tandinfektion kommit tillbaka, ger det en chans till att läka ihop med den medicin jag redan fått men sen får det bli ännu ett tandläkarbesök för det är verkligen rena helvetet.

Igår blev det en lång kvällspromenad med den bästa Gabriel längs vattnet, det är bland det bästa som finns, den där sträckan som man kan göra hur lång man vill, med gott sällskap blir det bara bättre.

Nu har jag lagt upp samma selfie på både blogg och instagram men jag var bara tvungen att nämna så att du som läser bloggen kan se och skratta åt det, färgskillnaden på min hand och mitt ansikte? Ser ju riktigt sommarfräsch ut om man bortser ifrån handen som varit täckt av en vante medans ansiktet fått all sol. Svar ja hela kroppen är alltså kritvit utöver ansiktet, livet som liftvärd.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning