Sälen 2.0

Insåg att jag varit tillbaka i över en vecka och inte slängt upp något inlägg om de senaste månaderna, de senaste månaderna har varit fruktansvärda det ska jag inte ljuga om, men i helhet helt magiska. 

Bilderna får helt enkelt tala för sig själva.
Ett av de första åken.

En av de första ölen med Hannes

Ställde oss på brädor för första gången på säsongen, låg mest i barnbacken.

I December användes gymmet flitigt.

På Lucia hade vi glitter i håret och ett fint gäng

Det var förfest.

Och Afterski.

Först i backen med en supertös.

Tog hem vinsten i brännboll

Efter det hamnade jag på sjukhus.

Vi var lediga men på jobbet ändå. 

Vissa dagar hade vi mer att göra.

Bästis kom upp och vi rockade backe

Åkte alltså kalven runt två gånger, första gången med dom där två pinglorna


Kvällar på TD- Lounge var ändå rätt mysiga

Suddiga kvällåk

En redig ostkväll med en mumsbit till vän.

Jobbade som volontär på Vasaloppet och gick upp 03:30 på morgonen.

Kalven runt igen, denna gång med den där Fredrik. 

Hon den där till vänster dök in i mitt liv.

Det var kvällar värda att minnas, trots att de är lite luddiga.

Vi åkte skoter en helkväll med jobbet.

Vissa dagar var bättre än andra.

Hade studysessions i kyrkan och åt bullar.

AW i en snödriva med några av de bästa och finaste jag vet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning