Nutid och framtidssvammel.

Att jag nu sitter i Stockholm känns rätt bra, glida runt i träningskläder, traska längs mälaren, äta vid ett rent matbord och sova i den egna sängen, det är bra grejer. Igår var sinnet kvar i Sälen, idag är det relativt studiemotiverat och i Hässelby, laddat inför en sommarsäsong på kollo.

En helg har jag på mig att packa ihop mitt liv efter kollosommaren och flytta till Jönköping, det är flera månader kvar dit och tid är det redan knappt om, det blir svårt att börja packa fyra månader innan om man säger så.

Dessa veckor ska i princip spenderas som idag, i träningskläder, med studier, promenader och löprundor. Den 21 maj skriver jag mitt slutprov för kurshelvetet och den 22 maj åker jag med min superpingla Matilda till Kreta och blir lite bruna. Därefter är det sommarsäsong på kollo i Värmland som gäller.

Bilderna är från skoterturen med jobbet, en bättre kväll.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning