Vadå helg?

07:15 på lördagar, 08:15 på söndagar, vad gör jag med mitt liv egentligen? Det här med sena härliga kvällar är bara att glömma för min del denna vår. Kom hem vid två inatt, hade en kanonkväll med härliga människor men det har jag ju fått sota för idag, det var bara att pallra sig upp och till jobbet. Tre pass med start kl 09:00, men glädjen där är ju bara för härlig så jag hade humöret på topp med lite hjälp på traven av celcius. Totaldäckade väl hemma och sov två timmar, nu blir det lite plugg och sen får vi se vad jag hittar på, antagligen en promenad och témys eftersom det är relativt tidig uppgång på söndagar också. Taggar ett nytt pass på söndagmornar, och därefter tre timmar jobb, mina helger är rätt hektiska nu för tiden. 

Insåg precis att jag går upp tidigare på helger än på vardagarna, vadå helg? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning