Ångest och egoboosts

Mamma hade bakat frallor till soppan när jag kom hem från gymmet ikväll, hej och hå vad jag kan äta när det väl beger sig men nu ligger jag här med småångest över fyra frallor med ost på så det blir en långpromenad med Gabriel för att skaka ner maten.

Körde ben idag, dödade mina ben så promenaden hem gick inte för sig för jag hoppade på bussen istället. Hade en riktigt underbar känsla på gymmet idag, inte nog med att jag bara blir starkare och det känns utan att när jag tjuvkikade på en rätt stor krall grabb som körde benpress så insåg jag att jag klarar av att köra med de vikter han gör med endast ett ben, han kör med två som de flesta andra. Tycker det var en rätt rejäl egoboost. Tjingeling!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning