Terminsstart

Första dagen som huvudledare på Knatteskutt, vet inte riktigt hur jag ska klara av att ha 9 barngrupper i veckan men kul är det! Insåg på plats att jag kommer behöva lära mig namnet på över 100 ungar, hur ska detta gå egentligen? Jag som är rätt dålig på det där med namn.
Men det kändes ändå rätt bra, tror resterande tillfällen kommer gå bättre, kände mig mycket säkrare andra passet idag men jag hoppas att första inte gick rakt åt skogen iallafall.

Annars rullar livet på fint, back on track med träningen och funderar på att boka in ett PT pass om ca en månad för nya övningar och mer teknik vilket känns rätt nu när de förra börjar ge såpass mycket resultat så att vill jag utvecklas och köra hårdare. Allt går rätt bra nu måste jag säga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning