Jobba, plugga, träna

Är det såhär trött i huvudet jag kommer vara i vår? Då måste jag be om ursäkt redan nu för den bittra, trötta tjej jag kommer bli. Är det värt det då? Ja, helt klart. Pressa sig själv både mentalt och fysiskt så långt det bara går, varför inte? Lär ju behöva göras förr eller senare hur som helst.
Jag är 18, tränar sex dagar i veckan, jobbar 4 och går sista terminen på gymnasiet, det är en hel del men några pauser får jag ju. Alperna på sportlovet vilket inte blir mycket till vila men lite semester får jag i varje fall, sen är påsklovet på landet, det är något jag verkligen längtar efter, att kunna krypa upp i fåtöljen vid fönstret och läsa hela dagen och inte bry sig om verkligheten kommer bli underbart.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning