Träning som belöning

Sitter i träningskläder efter tre timmar jobb, beredd att köra en löprunda och kanske ett styrkepass också, vi får helt enkelt se hur det känns men en löprunda blir det hur som helst. Först ska jag gräva ner mig i nästa veckas uppgifter i minst två timmar, inlämningar  hit och prov dit men sen blir det Alperna och semester.

Träningen går verkligen framåt nu, det går ruggigt fort i armarna och jag är ett eller två pass ifrån målet 8 kg på biceps curls 12x3, och även på triceps så det känns underbart bra. Måste sätta mig och läsa på om bra benövningar också, de jag kört nu har musklerna vant sig vid så det ger inte lika mycket som förr, jag vill ha träningsvärk!
Två timmars skolarbete ifrån ett bra pass, nu kör vi!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning