Och jag vet att de som har lämnat oss har förstått att vi är liksomfladdrande lågor så länge vi är här

Tillbaka i Stockholm igen efter en visit i Växjö, min mormor gick bort för ca tre veckor sedan och igår var hennes begravning så vi hoppade in i bilen och åkte ner i torsdags.
Det var väldigt vackert och jag känner mig väldigt lättad nu när det är över, hon har hamnat på ett bättre ställe vart det nu kan vara och hennes tid var kommen.


När vi kom hem var det julmats handel som gällde och julgransköp, hämtade dessutom ut ett paket som innehöll jackan och tröjan jag beställde för kanske två veckor sen, god jul Moa!!
Tänkte hinna med en sväng till gymmet ikväll också, siktar på att vara där halv nio för vem fan gymmar så sent en lördag kväll? Så skönt när det är tomt på gymmet så jag hoppas att det bara är jag som inte har något bättre för mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning