Motvind

Nu har jag sprungit av mig min rastlöshet, vad hände med vintern? Var nästan för varmt att springa i endast underställströja, skevt väder. Men det gick så förbannat dåligt idag, hade dock stark motvind hela vägen så det kanske förklarar den värdelösa tiden, men jag kom åtminstone ut och sprang 7 km.
Sitter nu här mätt och belåten och myser i min onepiece och borde plugga historia men finner varken ork eller motivation längre, läser igenom allt innan jag går och lägger mig och hoppas på det bästa.

Imorgon blir det att gå upp senast 06:30 för att hinna duscha innan man ska käka frukost och dricka te medans man tittar och lyssnar på Lucia, sen ska man själv delta i Lucia firandet på skolan och skriva prov som jag inte alls är förberedd på, det blir en bra fredag det här.
Helt okej, taggad tjej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning