Klappar

Sitter här och mumsar på morotsstavar och vindruvor för att få lite kontrast efter all julmat och julgodis man proppat i sig de senaste dagarna. Blev även ett danspass idag, tänkte köra rätt hårt med mig själv under lovet men även sova ordentligt och mest ta hand om mig själv och skolan, ja jag ska plugga hela lovet ut, plugga, träna och sova. 
Fick massvis med fina julklappar så jag tänker slänga upp en liten lista med vad jag fick, lycklig tjej är vad jag är. 

Koppar och tallrikar från Filippa K
Te 
Ett telezoom objektiv och annat smått och gott till kameran 
Passfodral 
Biobiljett
Fitbit flex (armband som  håller koll på hur mycket du rör på dig och även hur mycket du sover)
Lakan 
Pärlörhängen

Det är vad jag kan komma på just nu, men jag är helt klart väldigt nöjd med julen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning