Fitbit flex

Har precis kommit in efter en springrunda med grannhunden och sitter nu och smaskar på lite äpple med keso och kanel, det är så himla skönt att träna och äta kalorisnålt efter julen, man har ju laddat upp med kolhydrater så det räcker i flera veckor nu, skämt åsido.
Annars så testar jag mitt fitbit flex just nu, jäklar vilken motivation jag får! Det är en stegräknare och håller koll på hur många kalorier jag förbränner under dagen, samt hur många timmar jag sover. Så de senaste två nätterna har jag tvingat mig själv att somna för att det ska se bra ut i statistiken och därmed har jag sovit över 8 timmar per natt. Sov ordentligt hela julhelgen också, känns helskumt att ha sovit minst 8 timmar per natt i fem dagar, jag som haft sådana otroliga problem med just sömnen. Jag är förhoppningsvis på väg åt rätt håll nu.
Namnam

Äntligen glad

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning