Life´s a climb so don´t fall down

Hej och hå vilket bra styrkepass det blev idag, detta kommer göra mig susen. Jag måste trots allt ta upp en sak som jag grubblat på väldigt länge och upplevt själv i de två åren jag gymmat. Som tjej så kan det vara väldigt jobbigt att börja köra med vikter, ni vet där alla kralliga grabbar hänger? Vi tjejer hänger mest vi konditionen, på pass och vid maskinerna. I måndags tog jag steget till vikterna med PT och idag körde jag själv, känns faktiskt bra och med lite eftertanke så är vikter att föredra framför maskiner.

Jag tycker det är dags att strunta i de grabbar som tittar på en som om man vore en skör liten docka och bara fokusera på sig själv, man kanske inte tar det tyngsta vikterna, jag tar just nu max fyra kilos hantlar och tänker jobba mig uppåt, jag är medveten om att jag inte är så stark och det är väl det alla måste acceptera till en början, man kan inte börja på topp utan det är något man måste jobba för.

Who run the world? GIRLS!


Formad för framgång

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning