Keep movin, keep smiling

Trött tjej, vet inte hur jag ska göra med skolan, orkar inte och sitter bara och stirrar mig blind på svenskan, det bara skiter sig för mig. Imorn har vi dessutom matteprov kl. 8 på morgonen och jag har redan accepterat att denna mattekurs skiter sig helt men ska trots det gå dit och få mitt F på provpappret.

Igår hade vi mössprovning och allt ska beställas och betalas i slutet på denna månad, för vi tar ju studenten och jag börjar känna sån enorm prestations ångest att jag inte orkar bry mig och blir helt utmattad istället för att kämpa.

Så otroligt nedstämt inlägg men nästa vecka blir inte annat än grym så jag har något att se fram emot iallafall.

Smile, it makes people wonder what you´re up to

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning