Kluven

Nu kan vi snacka slutkörd tjej, orkar varken hoppa in i duschen. laga middag eller hämta middag, så underbart trött! Var hur som helst på SACO mässan idag och tittade på högskolor och annat spännande man ska göra efter gymnasiet. Det var ungefär som gymnasiemässan fast du har tre gånger så många val att göra, vilken stad du vill plugga i, vad du vill plugga, vill du åka utomlands, vill du jobba, vart då, när då, hit och dit och kalabalik!! Nej jag vet inte, känner mig rätt kluven, har fram tills idag varit så himla säker på vad jag vill efter gymnasiet.

Nu ska jag nog sätta mig i duschen och stanna där en timme och därefter klura ut hur jag gör med middan, måste ju äta efter ett långt och hårt styrkepass.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning