Catching fire

Oj vilken skev vecka det har varit! Vet inte riktigt vad jag gjort förutom att jag kommit igång med träningen igen, nästa vecka börjar det på riktigt, äntligen! Ikväll var jag ute och sprang/gick med grannens hund Charlie och igår blev det en kort springrunda som gick förvånansvärt bra för att inte tränat på över en månad, sen i tisdags blev det ett Zumba pass. Jag kör på konditionen denna vecka för att få tillbaka flåset något innan det är dags att köra järnet igen.

Jo! Jag var och såg senaste Hunger games igår med Olivia, helt klart värd att gå och se faktiskt, riktigt bra. Nu ska jag däremot krypa till kojs, tidig morgon på fredagar med 2,5 timme matte på morgonen, segaste ever.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning