Träning, billigare än terapi.

Idag har rent ut sagt varit en skit dag, humöret så långt ner det går och det känns som att jag åker på käftsmäll efter käftsmäll tills det att jag inte klarar av att hålla ihop längre och jag börjar känna mig rätt sönderslagen, lagom till jul och den hektiska delen av terminen, tjoho!
Vill köra ett stenhårt styrkepass idag men så står det inte på schemat så det blir en lång löprunda istället och hoppas på att det hjälper. Träning brukar hjälpa i såna här situationer, kör slut på mig själv riktigt ordentligt och lägga på lite mer vikt än vanligt tills det enda jag kan tänka på är att klara hela sista setet eller springa de där extra kilometerna. Mycket billigare än terapi säger jag bara!
Lite dagens

CandyCrush skal och glitternaglar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning