With the sun beating down, yes i'm on my way and i can't keep this smile off my face

Nu har jag landat ordentligt, väskan är upp packad, tvätten i tvättkorgen och tältet upphängt och jag är så trött att jag tror jag kommer gå i bitar men lika lycklig för det.
Det har varit fyra underbara dagar uppe i Jämtlandsfjällen, de första två dagarna hade vi lyxen med strålande sol men sen blev vädret lite sämre vilket inte gjorde så mycket egentligen, jag tyckte det var mer behagligt att vandra i hur som helst även om brännan och vyn blev rätt mycket bättre med blå himmel och sol.
I år var man en aning fräschare än förra året, första dagen bjöd på ett ordentligt bad med hårtvätt och hela köret  på eftermiddagen samt att några av oss som inte besteg Storsylen på onsdagen tog oss upp till fjällstationen och duschade varmt och bastade, LYCKA.

Men i stora drag var det en riktigt bra och lärorik tur med mycket skratt, sång och brända näsor(ajaj).

Glad lärare i MAX hoppborg

Luncha uppe på en liten topp

Vera!!

Dinner time!

Glad Becka

Davido!!



Sista dagen var vi ensamma, lite mysigt var det allt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning