Coffee, my new best friend

Nu är det full rulle som gäller, dag ut och dag in. Kaffe har blivit min bästis på bara tre dagar då jag försöker komma överens med min sömnbrist. Inte jätte kul att gå upp sex varje morgon men jag överlever. Att jobba på dagis/förskola är i varje fall grymt roligt, ungarna är urgulliga, dagarna långa och inte mycket att klaga på. Man rör ju på sig nästan konstant så jag äter som en häst, helt flippat vad mycket jag kan få i mig för tillfället. Jag som knappt ätit en knäckemacka med ett ägg till lunch förut. Vad hände där lixom?

Testade på ett Zumbapass i Kallhäll ikväll då en av mina kollegor råkar vara instruktör på Forma så jag tänkte att man kan ju lika gärna testa med en ny instruktör och få lite variation, det var superkul som vanligt och nu är jag verkligen totalt slutkörd så det blir att krypa till kojs för min del.

Tjingeling!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning