En såndär bra helg

Jag är trött, tror att jag har feber, skakar och har hjärtklappning, what the fuck is wrong with me?! Funderade på att sticka till grönan men insåg att jag aldrig skulle hinna dit i tid och sedan skulle jag nog inte må alltför bra imorgon med tanke på hur jag mår just nu.
Det har i varje fall varit en grym helg! I alla fall fre-lör sen blev jag sjuk... Olivia hängde här hela kvällen så vi åt asiatiskt, drack drinkar och shots, dansade till gamla hits for kidz skivor och hade det allmänt grymt innan vi drog vidare. Tog ett morgondopp där också, dum idé då jag vaknade dunder förkyld men jag pallrade mig till jobbet idag ändå, man är ju bara ung en gång? Nej, ikväll blir det mys med lite människor från klassen så snart ska jag bege mig ner till Frandis, omnomnom. Måste se till att sova inatt då det är jobb imorgon, börjar 9 så jag har sovmorgon, woopwoop! Men slutar ju därefter... Kommer vara så jäkla sliten vid skolstart så det finns inte.
Tjingeling!
Mysmiddag





Jäkligt glada och rätt oskarpa

Morgondopp

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning