288 dagar

Okej, det absolut godaste som finns är musli eller flingor med mjölk, kan helt seriöst leva på det. Låg i varje fall med ångest inatt, vet inte riktigt om jag vill börja trean, om jag överhuvudtaget kommer klara det. Vet inte om jag vill bli vuxen riktigt än. Men det kändes bra när jag väl kom dit, till alla glada, pratiga och underbara människor som går i min skola.
Vi var i skolan ett bra tag och fixade inför fjällvandringen vi åker på på söndag förmiddag, woopwoop! Det ska bli skönt, få vandra av sig lite innan det är dags för att hålla sig skärpt och sitta i en skolbänk hela dagarna. Anyways så tar jag studenten om 288 dagar, så det är bara bita ihop och njuta till max av att umgås med alla underbara, åka på turer och allt gymnasiet har att erbjuda.
Nu ska jag börja packa lite smått, rätt mycket att göra denna vecka så det finns inte jätte mycket packtid... stress!

Förra årets toppbestigning


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning