Sista veckan.

Min mor påpekade att jag inte uppdaterat om Koda, eller hon fick mig att komma på att det borde jag kanske göra för er tre som läser. Koda mår jättebra, han är lite tjurig för att jag måste plugga så mycket som jag gör men han blir nog gladare på mig efter nästa vecka när tentan är skriven.

Jag mår desto sämre, min rygg har börjat strula nattetid? Ilningar i höfterna som är det mest smärtsamma hittills med min problemrygg. Men det är bara fortsätta nöta rehab antar jag. Kan hända att jag var smärtfri, slutade rehaba och sen blev sämre igen. Känns det igen kanske? Samma melodi varenda gång, men nu ger jag mig fan på det då det gör så förbannat ont.

I helgen var vi och åt julbord på Söderköpings brunn Niklas och jag, det var underbart mysigt. Matkoman efteråt vad inte helt rimlig men med lite julfilm och mys överlevde jag det också. Nu sitter jag och pluggar för livet känns det som, känns dels som att jag kan mycket men samtidigt ingenting alls. Nu kör vi veckan ut och skriver tentan på måndag och hoppas att det går vägen.

Igår tog jag och Koda dock en välbehövlig pluggpaus och var ute en timme i solen, glad Koda + glad Moa = sant. Är så glad att vi gav oss ut igår när vädret är om det är idag, är så himla trött på Sveriges eviga mörker, fler dagar som igår tack.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning