5 dagar till julafton.

Näst sista träningspasset innan jul gjort, oj vad jobbigt det var idag. Men kul såklart, tyckte absolut inte det där efter 4 varv, då var jag övertygad om att dö men det gick ju bra idag med. Imorgon blir det 05.30 passet med Clara, gosfrukost och sen kommer Olivia upp över dagen innan vi åker till Stockholm(eventuellt?) jag hoppas det. 

Har tappat löpningen rätt mycket de senaste veckorna, har inte velat ge mig ut i mörker och regn. I tisdags var jag och Koda ute halva dagen, lekte och utforskade. Han älskar att springa med oss så tror det kan bli en bra löparhund av honom när han blir större. Tacksamt i Hässelby är att jag faktiskt kan fokusera på löpningen, längs mälaren. Koda kan vara hemma med mamma och pappa så jag kan få in några mil i dagsljus. Drömmen, vad jag saknar det. 

Ser så mycket fram emot allt som kommer nu under en veckas tid, familjen, miljöombyte, vänner och vila. Lyckligt lottad att ha så mycket fint att se fram emot. Ska såklart plugga några h om dagen inför tentorna efter nyår, men det känns inte som världens grej. Nu duscha, plugga lite, sen jobba, milen med Clara och sist fira Niklas bror som fyller 30. Vilken torsdag! 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning