Fredag delux. Eller inte.

Helt slut. Skulle tränat imorse men kroppen sa strikt nej. Överväger en löptur i eftermiddag/kväll när Niklas kommer hem, får se vad kroppen säger. Ligger nu i sängen och har minst 10 A4 att skriva innan jag kan ta fredag. Kommer ju absolut att stensomna förr eller senare om jag ligger kvar här, men ryggen vill inte sitta idag, har för ont.

Plugget går faktiskt okej, känns som jag börjat reda i det rätt bra för att få ut det väsentliga. Och att jag faktiskt förstår, det är en rätt skön känsla. I helgen ska vi ner till Söderköping och mysa, byta studiemiljö lite också, börjar tröttna lite på lägenheten.

Koda mår inte jättebra för tillfället, han verkar ha ont någonstans och vi kan inte avgöra vart. Pratat med veterinär som sagt att vi ska åka in om han blir sämre. Usch för den här känslan, tänk att jag ska gå runt med den där oron resten av mitt liv nu? Att ha något att rå om så mycket, var kanske inte helt redo på den känslostormen. Men vi mår okej i nuläget.

Älskade tuss. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning