Tjugonde November Tvåtusennitton

Mensvecka är det värsta jag vet, jag blir som en zombie. Även om det blivit mycket bättre och jag inte ligger med mördarmensvärk längre vilket är det enda jag kunde begära med tanke på hur ont jag haft. Livet fungerar ju igen, det är bara lite mer kämpigt dessa dagar. Nu är vi dessutom inne på sista området innan tentan, tentan jag måste sätta. Kuggade min första tenta i måndags vilket känns förvånansvärt okej? Visserligen är det en rimlig tenta att ha efter sig men ändå, det känns bra att ha den gjord så fokuset kan ligga på det riktiga monstret eller vad jag ska säga. Tänkte skriva allt klart denna vecka så jag bara kan fokusera på rent tentaplugg.

På söndag hämtar vi lillis, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag ifrågasätter verkligen allt, men det känns bra och det kommer att bli så bra. Känns så himla overkligt. Vi läser på och förbereder oss så långt vi bara kan i dagsläget, vi kan inte göra mer. Idag ska vi köpa det sista till hemmet för att "valpsäkra" lägenheten, sen är det bara att vänta.

Annars flyter livet på, förra veckan var en ren crossfit vecka. 6 pass fick jag in vilket är lite väl i överkant. Denna vecka satsar jag på 3 crossfitpass och 3 pass löpning, bättre att variera och inte slita ut kroppen nu. Däremot så är träningen det enda stället jag känner mig någorlunda levande just nu, är så förbannat seg. 1 h efter håller sig energin men sen dippar jag igen, chansar på att det beror på bristen på sol och dagsljus samt denna period i månaden. Mådde SÅ bra av 7 km ute i solen i förmiddags med Olivia i öronen, snacka kvalitetstid. Hoppas på mer blå himmel så löpningen blir lite mer motiverad, älskar ju att springa, bör bli bättre på att inte använda dåligt väder som en ursäkt, vet ju att det inte spelar så stor roll.
Drack bubbel med dessa herrar i lördags, det var kul. Tänk att vi är framtida kollegor. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning