Mitt i november.

Halvvägs genom november, 9 dagar kvar till att vi hämtar Koda, 3 veckor kvar till första advent. Kom precis hem ifrån crossfiten, morgonpass i vanlig ordning och idag var kroppen absolut inte topp, hjälp vad jag kände mig långsam. Men det är okej det med, kände först att jag är värdelös för att jag inte kunde prestera som jag kanske gjorde igår men slog bort tanken lika fort som den dök upp, det går inte att alltid ha kanon dagsform. Viktigt att påminna mig själv om det just nu med all prestationsångest som konstant nöter. Praktiken är avslutad och jag är tillbaka i skolan, känns så skönt att träffa människor jag faktiskt tycker om.

Denna vecka är en sådan där inte en kväll varit ledig och jag ser ingen i sikte heller, känns skönt att ha allt fullspäckat till att vi ska hämta Koda så jag kanske kan hantera längtan bättre, fokusera på annat. Helt otroligt hur mycket vi längtar efter den lilla tussen, visste inte att det gick. Det ska bli så mysigt.

Löpningen har hamnat lite smått på hyllan denna vecka, kanske ska få in en 5 km runda innan veckan är slut men det återstår att se. Ett långpass på måndag efter tentan är inplanerat iallafall. Det är skönt med konditionen nu, kan springa två mil utan att dö helt. Det är inget jag behöver jobba upp längre riktigt, sen vill jag ju kunna springa ett maraton i terräng och borde börja träna inför det men just nu är crossfit så kul. Lite periodare i mig helt klart. Ska försöka ta tag i löpningen, blir så omotiverad av detta väder, såfort solen kommer fram är jag pepp igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning