Redan 4e november.

Måndagmorgon. Sista veckan på praktiken och det är nu jag känner att jag börjat komma in i det, dagarna kommer gå svinfort. Varit och hälsat på valpis i helgen, fortfarande överfylld av kärlek för den lilla klimpen. Nu är det mindre än 3 veckor till att vi ska hämta hem honom, känns så overkligt. Ännu mer overkligt är att jag har en tenta emellan? Har jag börjat plugga? Nej.

Till något roligare, är mer eller mindre färdig med min ansökan till utbyte i Kenya! Wow. Ska bara korrläsas av någon utomstående så är det klart sen. Bara att skicka in. Tänk vad 7 veckor i Kenya med praktik kan ge? Skräckblandad förtjusning delux.

Denna vecka ska jag träna, förhoppningsvis plugga lite, ha en rätt ledig helg och bara längta lite efter Koda. Har känt mig så himla hängig denna helgen och trott att sjukdom är på g att bryta ut men verkar ha klarat mig. Tror att det handlar om en kropp som behöver vila snarare än en förkylning då jag mår mycket bättre idag efter en heldag i sängen igår.

Tror det kan vara så att jag dragit igång träningen lite för hårt lite för tidigt och försöker kombinera löpningen och crossfiten lite för intensivt, det har ju bara gått en månad med kombon på riktigt nu så är relativt logiskt. Inte jättekonstigt att jag är sliten. Har haft 3 vilodagar från träningen nu och är redo för denna träningsvecka, jättetaggad faktiskt.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning