Måndag igen.

Ny vecka, kroppen har ännu inte återhämtat sig efter lördagens bravader. Illa. Längtar efter att ha vår lilla Koda att värna om istället för att röja runt och må skit i två dagar? Börjar sluta förstå syftet med det. Men kul hade vi iallafall. Jag ska om en timme till gymmet och hoppas träna bort denna känsla, och ta resten av dagen med storm. Ska springa en vända på stan, har äntligen tid hos sjukgymnasten för min havererade rygg och sedan en kvällsaktivitet med fadderiet. Ungefär så ser varenda dag ut denna vecka, satte mig och försökte få ihop en veckoplanering, få in träningspass och studietid, inte en ledig kväll. OCH jag flyger till Skottland på fredag till Olivia, det ska bli underbart! Det enda jag har lite småpanik över är min rygg, jag ska sitta på ett flyg i 4 timmar, aj aj. Hoppas på underverk hos sjukgymnasten idag.

Livet rullar i övrigt på, börjar känna att jag har kontroll på skolan och att denna termin kanske kan gå runt ändå. Nu ska jag iväg och träna.
Let´s go vecka 41. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning