Vardag.

Mitt i vardagen igen, förra helgen spenderades i Jönköping då min morbror Håkan fyllde 60, underbar dag de åstadkommit. Förra veckan hann även Niklas fylla år vilket firades med nära och kära, har inga foton därifrån dock då det är Niklas som är fotografen bakom alla bra bilder jag lägger upp, och han hade fokus på att fylla 24. 

Vardag hur som helst, skolan har kommit igång nu och även studievardagen vilket känns himla roligt. Det kommer bli mycket mer men jag börjar komma in i studievanan nu, det tog bara 15 år? Skolan flyter på, träningen flyter på, ska upp och springa Tjurruset i Stockholm om två veckor så preppar lite inför det, lever verkligen i en vardag som rullar på nu för första gången på ett halvår. Ingen lägenhet som ska renoveras, ingen sambo som jobbar nätter(Har ju kvar sambon), inte ett superplanerat schema för att jäkta iväg runt hela landet varje helg, vi har bara ett normalt liv i Norrköping och jag älskar det. 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning