ÄNTLIGEN.

Sitter och tittar på herrn som har modevisning med allt han införskaffat under resan i Turkiet, körde till Arlanda inatt efter min finsittning för att hämta hem dem. Kom hem 06:00 imorse vilket ändå är i linje med dem som var med till stängning på trappan inatt.

Haft en kanon nolle-p, trodde inte alls att vänner var något jag skulle hitta men det har gått så himla bra. Alla är väl orimligt nojjiga över en sån sak men känns ändå som att vi hittat hem på något sätt, är så enormt tacksam till de människorna. Finsittningen igår var underbar, hade verkligen jättekul och det var givetvis kul att klä upp sig ordentligt. 

Nu är jag även så himla tacksam över att ha min Niklas hemma(ÄNTLIGEN), att kunna starta vårt liv i Norrköping tillsammans och ha någon att vakna bredvid, komma hem till och reflektera med. Det har varit ett himla tomrum under den här perioden för min del med att starta upp något helt nytt med tusen osäkerheter utan sin trygghet. Jag fick gå tillbaka lite i mig själv för att hitta tryggheten i mig själv, tror det är viktigt också. 

Idag ska vi skruva upp vår jävla garderob, ÄNTLIGEN på den med. Haft kartonger stående i vardagsrummet under en veckas tid nu. Men nu fixar vi upp det! Ska bli så skönt att få in all den extraförvaringen.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning