Mitt i semestern.

Mitt i semestern, imorgon ska vi åka upp till Hässelby och fira midsommar där, kära Marcus och Sofie kommer också upp och spenderar midsommaren, ska bli så mysigt trots att vädret kanske inte blir topp. 

I helgen sprang vi Toughest, herregud vad roligt det var! Mina händer är fortfarande inte läkta då jag fick stora skavsår under loppet, men jag är snart på g igen, lovar. Loppet var ett fantastiskt startskott på semestern, igår blev det en heldag i Norrköping för några lägenhetsvisningar, skriver mer om det när ett klart besked finns men förhoppningsvis förvärvar vi ett lagom renoveringsobjekt som vi ska göra till vårt. Inte alltför mycket att göra men lagom helt enkelt. 

Det är rätt skönt att vara ledig, även om det inte blivit som planerat, vi skulle ju vara på västkusten nu? Vi får ta det en annan helg, skönt att kunna ligga i sängen en hel dag och bara titta på Criminal minds, ska kanske ut och springa ikväll efter att vi har handlat inför midsommar. Mina knän har varit lite halvdåliga efter loppet men jag hoppas att de vill idag, skulle vara så skönt att komma ut en liten sväng.














Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning