En minnesvärd midsommar.

Efter en midsommar i Hässelby så är jag tillbaka på jobbet och kör in i kaklet de sista månaderna, på tal om kakel så sitter jag och ska planera renovering av ett badrum då vi blivit lägenhetsägare. Midsommar kunde inte ha börjat bättre, ett år efter att jag och Niklas träffats så står vi med en lägenhet och ska välja väggfärg, soffa och allt som hör därtill, det är så himla roligt. Dock är det det här med badrummet, hur går man tillväga när man ska totalrenovera ett badrum? Det är inget man lärt sig i skolan såattsäga. 

Ikväll blir det förhoppningsvis en löptur, höll igång rätt bra förra veckan men det går trögt, ska köra ett långpass på gymmet på onsdag så något blir det denna vecka iallafall. Det märks av att vi behöver flytta bort härifrån nu, på allt, vi går mest och väntar på inflyttningsdatumet. 

Det är inte långt kvar, ca 1,5 månad innan jag flyttar ner och 2 mån för Niklas, och sista månaden är vi där varje helg och renoverar vilket ska bli så himla roligt. 

Jag älskar våran lilla tvåa i Norrköping, nästan lika mycket som jag älskar herrn jag valt ut den med, livet går som vi vill just nu, lite för bra för att vara sant.













Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning