Lägenhetsägare to be.

Okej korten på bordet, du som inte pratar med mig dagligen kanske inte hört att vi ska köpa en lägenhet. Herregud vad stort det låter, men det fixar vi. Lånelöfte har varit färdigt ett tag och igår bestämde vi oss för att tuta och köra, en tanke att vänta på antagningsbeskedet har funnits och egentligen bara gett ångest och ytterligare stresskänslor men vi beslutade igår att strunta i det och flytta iallafall för vi vill ju till Norrköping, universitet eller inte.

Känner mig fortfarande seg och har inte tränat denna vecka, jättedumt med tanke på toughest, borde ha sprungit en lite längre runda iallafall men det får vi se hur det blir med. Kanske till och med är så att jag känner mig seg pga ingen träning? Mycket möjligt, då är jag nog på banan igen efter toughest.

Två arbetsdagar kvar innan en vecka ledigt, har aldrig längtat efter att vara ledig såhär mycket, är så trött på mitt jobb. Efter semestern är det dock 1,5 månad kvar innan jag jobbar min sista dag och ska börja packa grejer, tiden kommer gå så himla fort, längtar till imorgon, då kommer jag leva på fredagsenergi delux.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning