Vi ba kör!

Måndag, har varit en rätt bra sådan också efter en riktig kanonhelg! På lördagen åkte vi först till Uppsala för att hälsa på min kusin Helena och hennes Martin för att sedan åka vidare till Gävle och släkten jag har där för firandet av min favoritunge som inte är så liten numera, nästan skrämmande hur fort tiden går ändå. Har hur som helst haft det hur bra som helst denna helg och startade denna måndag i samma anda. 

Tog mig ut och sprang/joggade 7,2 km imorse, det går visserligen inte så fort än men jag tar mig runt! Har som mål med min pappa som rehabar sin hälsena och vrist att springa Lidingöloppet nästa år och pappa har som mål att få en bättre tid än jag så det är lika bra för min del att ligga i redan nu så jag har någon chans då. 

Har därefter varit i skolan och ska alldeles snart börja med middag, blivit helt frälst i matlagning, tycker det är så roligt! Vet inte riktigt vem jag är längre men jag gillar det. Skämt åsido! 

Denna vecka blir full med träning och studier innan vi rullar ner till Östergötland för Halloween och för att hälsa på Niklas nära och kära, finns inte något som heter vila i vårt liv.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning