Livsuppdatering

Efter en månad på vift i Asien landade jag i fredags när jag lämpligt nog även fyllde 22, bilder ifrån resan kommer i framtiden men för tillfället tänkte jag skita i det och berätta om det jag numera kallar vardag.

Att jag en gång för alla verkar ha flyttat hemifrån permanent, sitter just nu i soffan hemma i Södertälje och lyssnar på min Niklas som sitter och sjunger för full hals, vi har blivit sambos! Ikväll ska vi äta bullar(kanelbullens dag hallåå!!) och spela sällskapsspel, min kära vän Vendela kommer även och hälsar på vilket gör mig så glad!! Har så mycket som gör mig glad i livet just nu, massor av energi trots en traditionell svensk höstförkylning.

Imorgon tar vi bilen och kör ner till landet för en minisemester innan vardag drar igång ordentligt, börjar plugga på riktigt den 16 oktober vilket känns SÅ skönt, ska äntligen få det överstökat så jag också kan börja på universitetet.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning