En till Måndag

Sitter i soffan och lyssnar på min pojkvän som står och sjunger samt diskar i köket, lagade nog middag till en fembarnsfamilj idag, det blev så mycket mat! Bra med matlådor är ju det enda man tänker.

Sprungit både i fredags och idag, nöjd med att jag faktiskt tar mig ut men det går inte alls bra och jag blir så besviken på mig själv över att jag inte presterar som jag gjort tidigare i löpspåret. Påt igen bara! I övrigt går livet rätt kanon, vi var nere i Östergötland och firade halloween i helgen och har även lyckats få upp en TV så rätt produktiva har vi varit.

Skolan rullar på och jag ska lägga ner ännu mer tid hemma, tycker fysiken är så himla svår! Förstår inte vad jag har för brutalt problem med det ämnet? Så märkligt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning