Torsdag


Torsdag i Oktober, är ledig på torsdagar vilket känns rätt bra. Hade min första skoldag igår med både Kemi och Fysik, känner mig rätt säker med Kemin men Fysiken kommer nog att bli rätt kämpigt. Hade aldrig klarat av att läsa detta på distans, känns himla skönt att veta att jag har ett klassrum att gå till där majoriteten av de runt om mig sitter i samma sits som jag.

Vardagen i övrigt är rätt bra, har nästa helg bott ihop med herrn i mitt liv under en månads tid, hur fort går inte tiden egentligen? Trivs rätt bra i Södertälje, kommit igång med gymmet och vi tränar ihop vissa dagar vilket är roligare än jag trodde, var väldigt skeptisk tidigare. Vi är ett sånt där jobbigt par som gör i princip allt ihop, vi har även börjat gå på boxning på söndagsförmiddagar vilket är hur roligt som helst! Skönt att få slå lite på varandra under kontroll, skämt åsido.

Denna helg ska vi åka upp till Gävle då min yngsta kusin Zoë fyller 12 år, ska bli jättekul att hälsa på familjen där. Jag har varit på vift under tre år nu så har inte lyckats tajma in något bra tillfälle att träffa dem så det känns extra roligt nu att ha stabiliserat mig lite och faktiskt kan åka upp igen, ses fram emot!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning