Köpte en mössa.

Ledig, glidit runt med Amanda och fikat, käkat, undersökt Högfjället och shoppat lite på stadium outlet i byn. En helt ok ledig dag alltså.

Fy vad jag känner att bloggdesignen inte passar mig alls längre, så otroligt fint och inte alls jag. Kanske någon jag strävade efter att vara men egentligen aldrig skulle bli. Släppa på tyglarna och bara explodera är lite vad som hänt här uppe med mig, jag har blivit så mycket mer av mig och är så glad över det. Nu tänker nog minst hälften som läser det här "Mer av Moa?! Åt helvete med det, hon är redan ett energiknippe". Nu är hon ett energiknippe och nöjd med det, jag har accepterat att jag är jag helt enkelt.

Livet leker på alla plan och imorgon kommer tjejerna upp, som man kan sakna folk. Helgen kommer bli så underbar så jag vet inte vad!
Köpte en mössa, för att tvätta håret är överskattat. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning