Dags för slutspurt

 Sista terminen på universitetet för den första omgången är startad, känns overkligt, oöverkomligt, roligt och läskigt. Det har dragit igång i ett galet tempo med det är väl bara att bita ihop och köra? Det löser sig. Idag har jag dels hittat mjuka kostymbyxor(och en gul gosig supertröja) som jag glider runt i här i distansläget för att känna mig lite fixad, tittat på 4 av 5 föreläsningar, lunchlöpt med Koda och André och njutit av solen. Nu försöker jag ladda om för att fixa eftermiddagen som kommer bestå av den sista föreläsningen, läsa på om allt som ska läsas om, fix i lägenheten inför måndagens fotografering och examensarbete. Känner verkligen att en powernap ska in någonstans då jag är helt slut. 

Men jag mår bra under dagens omständigheter, vi läser intensivt om tunga ämnen men solen och Koda gör allt hanterbart. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning