Torsdag

10 minuter kvar till näst sista tentan denna terminen, gud vad skönt att släppa det sen. Resten av dagen går till ISS3 som skrivs på måndag. Givetvis blir det även träning idag, är riktigt taggad. Har på tal om träning länge hävdat att kosttillskott är onödigt och att man kan få i sig allt via vanlig mat. Visst är det så. Men jag lyckas verkligen inte få i mig tillräckligt via vanliga kostintaget, så jag blir dynghungring inom en timme efter måltid trots att jag äter en stor portion. Så jag beställde helt enkelt proteinpulver, veganskt från Vegan Hey. Vips så försvann mina problem, så jag har bytt åsikt. Det går att få i sig men det är ett bra komplement om man som jag inte riktigt lyckas trots ärliga försök.

Måste även slå ett slag för mycket mat och mycket träning, våga lyfta och våga ät. Önskar någon sagt det till mig för 7 år sedan.

Nu är det tenta-dags, sen tentaplugg och sen ett redigt träningspass med min överansträngda vrist. Festligt! Heja torsdag! Exakt en vecka kvar till sommarlov.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning