Tenta-p

Här sitter jag och har pluggat i en h, alltså sedan 7.00 imorse typ. Dels en tenta imorgon och en stor omtenta på måndag. Livet leker helt enkelt. Blivit mycket pluggande ute i solen på vår bakgård, så bra att kunna ha Koda med sig ute så. Han orkar inte gå så långt nu när det är varmt så han nöjer sig ganska bra med att ligga och leka med sina pinnar under ett träd på dagtid så blir det längre turer på mornar och kvällar när det är svalare.

Jag börjar se ljuset i tunneln men börjar bli nervös inför måndagstentan, jag kan jättemycket men har många brister också så jag vet vad jag ska nöta nu de sista dagarna. Det blir och har blivit ganska mycket träning denna vecka, brukar bli så veckan innan tenta. Men det är kul, får vila kroppen nästa vecka när vi ska skriva rapport i två dygn innan det blir sommarlov. Sommarlov och sommarlov, förhoppningsvis en sommar utan plugg. Måste bara sätta tentan på måndag.

Liten update för min egen del, längtar som en idiot efter att denna termin är över. Vill bara ha jobb, träning och sommar att fokusera på. En vecka kvar.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning