Den sjunde Maj 2020

Hej och hå vad tiden går snabbt. En dag kvar på praktiken innan jag tar helg, SÅ skönt. Sen är det bara 4 dagar kvar på praktiken denna termin och sen ska det tentapluggas som aldrig förr. Livet flyter på ganska bra, jag tränar på med både löpning och crossfit och allt känns kanon. Idag på passet kände jag äntligen att snatchen börjar funka för mig, men det är långt kvar med det. Satte även idag min första strikta handstand pushup, glädjeskrik blev det när jag stod där upp och ner. Aldrig riktigt fattat vilka muskler som ska jobba så har stått där upp och ner som ett efterblivet kylskåp och inte kommit någonstans. Men idag släppte det. Kommer helt klart leva på det ett tag. 

Nu ska jag åka iväg med Koda och hänga lite vid Ågelsjön innan det blir ett kvällspass, riktigt härligt. Hoppas du som läser mår bra. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning