Lägesuppdatering.

Tror mig kanske dragit på mig lite för mycket, nu när jag sitter med plugget så känner jag ändå att det kan gå ihop. Jag jobbar typ heltid nu i två veckor för att beta av mina intropass för att slippa ha dem hängande över mig som ett stressmoment. Det är galet att jag samtidigt pluggar heltid och hinner med träning, Niklas och Koda, börjar bli ganska välplanerad. Men det är ju bara i två veckor så tror nog jag fixar det.

Hur som haver, så känner jag mig otroligt trött. Det är antagligen inte så konstigt med tanke på allt. Ska få in lite yoga idag för att stressa ner och kanske bli piggare, det brukar faktiskt göra tricket för mig. Önskar jag tog mig mer tid till det, ska nog börja för den återhämtningskänslan är otrolig.

Ska jobba ikväll, gillar kvällspassen då förmiddagarna kan gå till produktivitet. Efter dagpass så är jag för trött för att ens fokusera, antagligen är det alla nya intryck + brist på sömntimmar när en går upp 5.00. Så sitter i nuläget och pluggar, tycker det går ganska okej ändå, morgondagen ska spenderas på campus så jag kan vara ledig på söndag förmiddag innan kvällsjobb. Kommer vara helt slutkörd efter dessa veckor och då drar tenta-p igång, kul!

Något som faktiskt är ganska kul är att jag lyckades pressa upp 50 kg igår, var dyngtrött och kände mig jättenere innan träningen och övervägde starkt att stanna hemma. Så vände allt som det brukar, och 50 kg åkte upp två gånger med axlar som redan var torsk efter passet dagen innan. Sånt som gör min dag, axlarnas läge idag är totalt viloläge. Åter till tarmsjukdomar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning