Torsdag, veckan är snart slut?

Nyhetsmorgon och frukost, har sovit helt fantastiskt. Vi tog beslutet att lämna mobilerna utanför sovrummet och köpa en väckarklocka, måste vara det mest geniala vi gjort. Jag ska bege mig mot Linköping och föreläsningar idag och känner att livet är okej. Ska planera upp min dag så jag får in lite studier också, hoppas att jag får igång min lilla dator så jag slipper släpa på den stora laptopen.

Har fått in lite löprundor också, det är helt fantastiskt! Lagom långt med max 4 km, det känns helt okej, behöver verkligen fokusera på tekniken hela tiden men det är nog bra. Ikväll blir det spinning med Emeli och kanske lite gym, träningen flyter på så fint och jag känner hur min energi kommer tillbaka. Det enda som tynger är att jag inte kan tugga på ena sidan i munnen och måste ringa tandläkaren pga visdomstand som växer helt fel. Alltid är det något.

Måste planera upp dagarna på ett bättre sätt då jag absolut inte tar tillvara på min tid på ett bra sätt, blir mest förbannad på mig själv så jag känner att det är dags. Kan inte kolla på youtubevideos en hel förmiddag när jag är ledig, det är ju inte rimligt i det tempo livet går i just nu? Har lite väl mycket i skolan för att det ska funka. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning