Tisdagen Den Femte i Tredje Tvåtusennitton

Tisdag idag, gårdagen var fullspäckad men himla bra. Sprang 4 km till gymmet och sen 4 km hem igen, hemvägen blev intervaller då jag tydligen helst ska springa intervaller nu i början, att få kort men intensiv träning för att inte belasta för hårt. Var redigt nöjd efteråt iallafall, och dagen blev ju bara bättre. 
Min fina tös har bokat en norrköpingsweekend, Niklas åker ut och Olivia in. En sån där välbehövlig helg mitt i ett orimligt hektiskt liv. Skönt att ha något annat än praktiken att se fram emot som inte är alltför långt bort. 

Termin 2 går verkligen lite för snabbt, har svårt att greppa att jag förhoppningsvis är 1/3 sjuksköterska i Juni. Juni är inte ens långt bort? Sommarjobbet är löst, och jag kommer jobba natt hela sommaren och absolut inte fungera som individ. Har dock sökt fram information och ska lägga upp mina dygn väldigt strikt för att fungera så bra som möjligt, ser lustigt nog fram emot det. Nya utmaningar gillar vi, 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning