Lära sig ladda batterierna.

Bakfull utan att ha druckit en droppe, är det vägen mot utbrändhet jag går? Eller slarvade jag med mat och sömn under endast ett dygn på vägen? Börjar inse vikten av att äta rätt för min kropp, sova mina åtta timmar och pressa in träningen i livet. Jag har aktivt valt att ta på mig allt jag har, det är mitt ansvar att hantera det också. Denna vecka har varit tung i huvudet, jag har fått prioritera och huvudet har inte hängt med alla gånger. En första vecka av praktik där huvudet måste vara med precis hela tiden och ta in alla intryck, känslor och kunskap. Jobbigare än jag kunde tro faktiskt.

Idag är jag dock lite ledig, ska ta mig till gymmet och bränna av ett tungt benpass. Sedan städa undan lite, få i mig mat, fortsätta tvätta högen tvätt jag samlat på mig och se till att middag finns när herrn kommer hem. Lite kvalitetstid med honom innan han åker till Söderköping över helgen och min favoritpingla kommer upp och gosar. Riktig drömhelg jag vill ha huvudet med på, hoppas att ett tungt benpass kan kicka igång mig. Insett i veckan att jag absolut inte fungerar utan träning, då känner jag mig faktiskt bakis konstant, riktig träningsjunkie. Så let´s gå till gymmet och bota min påhittade bakfylla.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning