Bilder på en julgran i Söderköping.

Helgen spenderades som sagt i Östergötland hos Niklas familj för en hel del adventsmys, haft en riktig kanonhelg minst sagt! Fick med oss en rosa julgran vi precis blivit klara med men jag ej tagit mig tiden att fota än, den är helt knallrosa men den är rätt fin ändå. 

Är helt på benen denna vecka, känner fortfarande av såren i halsen men det är knappt. Förra veckan tog jag nog i lite för mycket, kände mig jättehängig på fredagen och fick börja med smärtstillande igen men nu är jag på g. Var på gymmet igår och sprang 7 km på bandet och idag ska vi köra vårat benpass så vi inte kan gå på resten av veckan, känns så roligt att kanske få in lite rutin igen. 

Sitter annars nu och försöker komma ikapp skolan, det är mycket nu men förhoppningsvis kommer det gå bra, har inte mycket till val. 












Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning