Tisdagsmorgon

Tisdagsmorgon, startade med tvättid 06.00 och jag sparkade upp Niklas ur sängen då ingen egentligen orkade gå upp. Medan han slängde in tvätten i tvättstugan fixade jag kaffe, tände lite ljus och satte på tvn, fick så dåligt samvete av att ligga kvar när han slet så tidigt på morgonen, speciellt då majoriteten av tvätten ändå är min haha. 

Tycker dessa tvättmornar är rätt mysiga ändå, sitta med tända ljus och kaffe medans det ljusnar utomhus, så mysigt! Tisdag idag vilket betyder att jag är ledig, det betyder också att jag ska ta igen massor av studier och köra ett redigt ryggpass på gymmet. Träningen har börjat gå riktigt suveränt nu, både känner och ser skillnad med styrketräningen, så roligt! 

Idag blir dock sista passet på ett bra tag, opererar bort mina halsmandlar imorgon så får inte anstränga mig fysiskt på ca två veckor, hej ångest. Igår tog vi nog ut oss i benpasset mer än någonsin, länge sedan jag varit så utmattad men har satt som mål att ha så mycket träningsvärk i hela kroppen imorgon att jag inte ska vilja träna på dessa två veckor. 

Ikväll har mina föräldrar bjudit oss på vinprovning i Jakobsberg, ska bli supermysigt och jättespännande med föreläsning, vin och mat. Blir nog rätt sent hemma för en orolig natt innan den där operationen imorgon bitti, är så fruktansvärt nojig men det är ju värt det i slutändan, slippa halsflusshelvetet och eventuellt sluta snarka också. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning