Snart helg igen.

"Jag ska bli bättre på att blogga", känns som att jag skriver det i varje inlägg. Har ju dock främst bloggen för min egen del, för att kunna gå tillbaka som en dagbok, tycker det är så kul. 

Senaste veckan och helgen har varit grymma, min fina Mattan var i Stockholm över helgen så mycket tid spenderades med henne. I fredags åkte jag in till stan för att dricka lite vin med henne och Ellis, så himla mysigt! Livet flyter på rätt bra och det är redan torsdag?! Veckan försvann verkligen totalt. Olivia kommer och mellanlandar lite i Stockholm imorgon och jag spenderar givetvis de timmarna med henne, saknar den människan så jag blir galen så lite sushi och skitsnack är välbehövligt. 

Sitter annars idag och skriver labbrapport och pluggar i allmänhet, ska en sväng till gymmet och sen är det inte så mycket mer idag. Träningen går riktigt kalasbra och det är lite ångestladdat att jag inte kommer kunna träna på två veckor efter nästa onsdag då jag ska ta bort mina halsmandlar, usch vilken ångest över det. 

Främsta ångesten är väl att jag kommer halka efter i skolan, ska sitta och plugga hela helgen nu för att få lite försprång. Så skönt att äntligen inte ha några måsten en helg, känna att jag faktiskt kan lägga ner min tid på att plugga, träna, mysa och inte göra något speciellt. 









Tjuvstartade julen lite i måndags.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning