Lördag.

Fredagen kom efterlängtat med en kusin på ett plan ifrån Stockholm, blev en fish n ships middag i Hammersmith och idag blir det marknader och en heldag inne i stan. Veckan har gått alldeles för fort och tiden börjar kännas himla knapp här med insikten att det bara är en månad kvar tills nästa lov och efter det har jag mellan en- fyra veckor(beroende på hur det blir med jobb) kvar på detta läsår i London. Känns trots att jag börjat tröttna lite och längtar efter Stockholm väldigt vemodigt. Det finns mycket positivt i detta liv med. 

Har börjat träna lite denna vecka, till och med hängt lite på gymmet vilket fortfarande känns i mina benmuskler men det är bra smärta så att säga. Nu är det bara att trappa upp och köra lite hårdare för varje vecka, samt ta tag i armstyrkan vilket är lite ångestladdat. 

Tur att denna dagen är en riktig njutardag så jag slipper tänka på mina svaga armar. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning